راه روشن

إهدنا الصراط المستقیم

راه روشن

إهدنا الصراط المستقیم

راه روشن

اللهم کن لولیک الحجةبن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل ساعة ولیاٌ و حافظا و قائدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا.

هویدا کیست؟


امیر عباس هویدا سیزده سال سمت نخست وزیری محمدرضا شاه پهلوی را داشت که در بین نخست وزیران حکومت پهلوی، یک رکورد محسوب می شود. از جمله تعالیم بهائیان "مداخله نکردن در امور سیاسی" است و در منابع بهائی، به شدت تاکید شده که بهائیان از سیاست فاصله بگیرند اما...

در تاریخ فرقه بهائیت، موارد نقض آن به وفور یافت می شود حتی از طرف خود بزرگان بهائی. نمونه آن، حضور امیرعباس هویدا در مسند نخست وزیری محمدرضا شاه است.

بر هیچ کس پوشیده نیست که منسب نخست وزیری، یک منسب سیاسی است؛ وقتی که این دلیل بر بهائیان عرضه می شود، حرفی برای گفتن ندارند مگر این که به ناچار بهائی بودن هویدا را انکار می کنند؛ این در حالی است که ادله فراوانی وجود دارد که نشان دهنده بهائی بودن وی است. از حمله این دلایل، نسب اوست که به "میرزا رضای قناد" می رسد، آری وی نوه میرزا رضا قناد است که از یاران نزدیک "میرزا حسین علی نوری"(معروف به بهاءالله- رهبر اول بهائیان) و "عباس افندی" (ملقب به عبدالبهاء-رهبر دوم بهائیان) است، و این از مسلمات غیر قابل انکار تاریخی است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی