راه روشن

إهدنا الصراط المستقیم

راه روشن

إهدنا الصراط المستقیم

راه روشن

اللهم کن لولیک الحجةبن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل ساعة ولیاٌ و حافظا و قائدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا.

شستشوی مغزی در بهائیت


[زمانی که] معلم مهد کودک بهائیان شدم... برنامه‌هایی که به من می‌دادند تا به بچه‌ها بیاموزم کاملا در راستای شستشوی مغزی آن ها بود و من... می‌دیدم که چگونه...

شستشوی مغزی در بهائیت

از 3 سالگی، کودکان را نسبت به اسلام و مسلمانان بدبین می‌کردند و... مغز کوچک آن ها را با خرافات و اوهامی که ارمغان... بهاء و عبدالبهاء بود پر می‌کردند و چگونه با آوردن مثال ها و بیان داستان هایی، آنان را از خارج شدن از بهائیت می‌ترساندند و با [وجود] این ترس و وحشتی که در دل کودکان از انتخاب راهی به جز راه بهاء می‌انداختند و با وحشتی که آنان از طرد شدن و اخراج شدن از خانه و خانواده داشتند، شعار بی‌اساس «تحری حقیقت» را سر می‌دادند و به ظاهر وانمود می‌کردند که بهائیان در پانزده سالگی پس از تحری حقیقت می‌توانند راه خود را انتخاب نمایند...، در حالی که هیچ کدام از بهائیان حق نداشتند... کتاب های سایر جوامع را مطالعه کنند، حق نداشتند کتاب های ردیه را که بیشتر، بهائیان مسلمان شده آن ها را نوشته بودند مورد مطالعه قرار دهند...


منبع: خاطرات یک نجات یافته، (مهناز رئوفی- برگشته از بهائیت) مبحث شستشوی  مغزی کودکان

نظرات  (۴)

علوم جدید و تکنولوژی، مختص سبک زندگی ماده گرایی غرب بر محور تفکر اومانیستی است که محرّک آن نظام سلطه و سرمایه می باشد و مسلمانان نباید نظام آموزشی خود را بر اساس این علوم قرار دهند.

تمدن بدلی bornos.blog.ir
۲۹ مهر ۹۷ ، ۲۳:۱۳ سید محمد علوی زاده
متشکرم
 فقط یک نکته که دوست دارم بهتون بگم
اگر آمار وبلاگتان را دیده باشید بیش از 85 درصد مراجعه کنندگان با گوشی و تبلت وارد وبلاگ می شوند
این بعنی اینکه اگر وارد وبلاگ شدن بخاطر هماهنگ نبودن قالب با مرورگر زود خسته می شوند و می روند و دیگر بر نمی گردند
راه حل این است که از  قالب رسپانسیو استفاده کنید
یا علی
پاسخ:
اقرار می کنم که در مورد وبلاگ نویسی ایراد های زیادی دارم.

لذا از شما که تجربه دارید راهنمایی می خوام.

بنابر این بفرمایید اولا از کجا متوجه شدید که 85 درصد با گوشی و تبلت وارد وبلاگ شدن؛
ثانیا قالب رسپانسیو چه قالبیه و آیا تو مجموعه «بیان بلاگ» موجود هست یا خیر؟
۳۰ مهر ۹۷ ، ۲۳:۲۵ سید محمد علوی زاده
سلام
قالب رسپانسیو در صندوق بیان وجود ندارد
سرچ کنید توی گوگل هست.
از قسمت آمار وبلاگ -ویژگی کاربران-سیستم عامل می توان یافت که  مخاطبان از چه دستگاهی وارد می شوند.

با سلام 

وقتی به طور اتفاقی به سایت شما برخورد کردم بسیار متعجب شدم. گویا صدای درونم را تصویری میدیدم. هر چند که باور دارم من یکی از قربانیان جامعه بیمار بهایی هستم. از شما هموطن عزیز خواهشمندم راهنمایی بفرمایید چطور و در کجا می‌توانم داستانم را به اشتراک بگذارم. یا چطور می‌توانم دادخواهی کنم.

با احترام

م

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی