راه روشن

إهدنا الصراط المستقیم

راه روشن

إهدنا الصراط المستقیم

راه روشن

اللهم کن لولیک الحجةبن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل ساعة ولیاٌ و حافظا و قائدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا.

توهین و فحاشی حسینعلی نوری بهاء الله به شیعیان


یکی از تعالیم و آموزه های بهائیت که مورد توجه مبلغین بهائی و ابزاری در راستای تبلیغ و گرایش افراد به بهائیت بشمار می رود مسأله «الفت و محبت در دین» می باشد و عباس افندی (عبدالبهاء) در تعالیم 12 گانه خود گفته است که دین باید سبب الفت و محبت باشد. در این اختصار توجه می کنیم به شیوه گفتاری حسینعلی نوری نسبت به پذیرش این تعلیم در بهائیت:...


حسینعلی بهاء (مؤسس بهائیت) در الواح و آثار خویش صراحتاً و به کرات به شیعیان توهین و حمله کرده و برای نمونه در کتاب اشراقات، از آنان با تعابیری چون «شیعه شنیعه» و  «پست ترین حزب و امت» یاد کرده و علمای تشیع را (به دلیل نپذیرفتن ادعای باب و بهاء) با تعبیر «فراعنه و جبابره» و «پراکندگان اوهام در بین مردم» مورد طعن و لعن قرار داده است.

از زبان او در کتاب «مائده آسمانی» آمده است:

«بگو ای مردم، اگر به نور ایمان فائز نمی‌شوید، از ظلمت حزب شیعه خود را خارج نمایید لعمرالله اعمال [آنها] غیر اعمال رسول و همچنین اقوال...»

نیز می گوید: «به خدا قسم حزب شیعه از مشرکین از قلم اعلی در صحیفه حمرا مذکور است!»

برگرفته از سایت حقیقت بهائیت (http://www.baharoom.ir)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی